pátek 29. ledna 2016


Ahoj všem,
 mám pro vás další možnost jak si zasoutěžit, o úspěchu nepochybuji :) a vkládám do vás velké naděje. Máme možnost, zúčastnit se jako třída soutěže o nejhezčí básničku na téma "motocykl". Básnička musí být napsána rukou, ne na PC, za třídu můžeme poslat i tři básničky, termín je do 8. února 2016. Bylo by fajn, kdybychom se zúčastnili, vítězové budou vyhlášeni na knižním veletrhu, budou i nějaké krásné ceny...

Stačí napsat pár řádek, dát to s kamarádem dohromady, můžete to vymyslet ve skupince...

Abych vám trochu pomohla, posílám pár rýmujících slov:

MOTOCYKL - přivykl, nezvykl, smýkl, fenykl, nevykřikl, zanikl, vyskytl, neposkytl...

MOTORKA - báchorka, ponorka, historka...

MOPED - sed, výhled...

Příklad:   MOTOCYKL zabralo mi to pět minut, zkuste to i vy:)

Sním o tom..
jak jedu do školy na mopedu.
Užívám si koženého sedu
přitom fouká mi do dredů,
užívám si jarních výhledů.

Odpo po škole čekají mě povinnosti
nakoupit v Kauflandu nezbytnosti.
Kupuji fenykl
na tu divnou chuť
jsem si ještě nezvykl.
Nasedám a jedu domů
zatáčím u velkého stromu.
Najednou problém se vyskytl
motocykl se mi vysmýkl.

Jéje jsme vykřikl
fenykl pod koly zanikl.
To vůbec nevadí
večeři pizza z Chachara napraví...


Zdraví Petra Procházková